Asteroids: Recharged
Orijinal uzay nişancı oyunu modern zamana ışınlanıyor! Asteroids: Recharged, Cadılar Bayramı için tam zamanında muhteşem görüntüler, güçlü yeni beceriler ve ödüllü video oyun müzikleri bestecisi Megan McDuffee'nin yeni orijinal oyun müzikleriyle modern zamanların oyun deneyimi için yeniden tasarlandı.
Asteroids: Recharged, hem geleneksel hem de yeni yüksek skor tutkulularına tanıdık ama gözden geçirilmiş ve modern bir mücadele sunuyor. Ve 30 benzersiz ve yaratıcı mücadele bölümü uzay nişancı oynanışını yerel ve kürsel liderlik tabloları ile eksiksiz bir şekilde yeni bir bölgeye taşıyor.