ASTRAL ECHOES Digital OST
The ASTRAL ECHOES OST features 24 tracks / mp3 spanning trance, rave, house,D&B, and EDM. From the driving rhythms of each PHASE to the atmospheric RESULT themes and the final EPILOGUE, every track reflects AOI and SERAPH’s journey through a dark, luminous science-fiction world.
Experience the sound of ASTRAL ECHOES with 24 original tracks spanning trance, rave, house, D&B and EDM. From intense battle themes to the emotional epilogue, the soundtrack captures the full journey of AOI and SERAPH.