Astria Ascending
Eşsiz yaratıklarla dolu beş farklı şehri ziyaret et ve 20'den fazla tehlikeli zindanın üstesinden gel. 50 saatin üzerinde oynanış ve shoot 'em up'lar, orijinal fantastik kart oyunu ve zorlu çevre bulmacaları gibi eğlenceli mini oyunlar dâhil.
İhanet, fedakârlık ve korkuyla dolu, büyüleyici bir anlatıma dal. Yetişkin karakterlerin etrafında geçen bir hikâye olan Astria Ascending, daha olgun bir deneyim ve kapsamlı diyalog sunuyor.
Büyüleyici sıra tabanlı savaşta 200'ün üzerinde farklı canavarla savaş. Efsanevi canavarları toplayıp savaşa çağır ve efsanevi Cosmo Break'leri kullanmak için gücünü artır.
Fantastik ırklara ve yeteneklere sahip sekiz özelleştirilebilir oyuncu karakteri arasından seçim yap ve dünyayı kurtarmak için her şeyi feda etmesi gereken bir kahraman takımı kur. Seçilebilen 20 sınıf ve kullanılabilen çeşitli eşsiz yeteneklerle birlikte onlar kaderlerine mahkûm fakat dünya değil.
Final Fantasy, Nier Automata ve Bravely Default geliştiricilerinden oluşan bir ekibin yarattığı Astria Ascending, Japonca ve İngilizce dillerinde tam seslendirme, geleneksel animasyonlu tamamen elle çizilmiş 2D dünya ve dinamik hava sistemi içeriyor.