At Fate's End
At Fate’s End, sevdiklerinle savaştığın ve yetenek ağacının soyağacınla eş anlamlı olduğu bir aksiyon-macera oyunudur. Yemyeşil fantastik bir dünyayı keşfet, diyarın kötü mahluklarını yen, ailenin kaderini belirlemek için çarpıcı ve duygusal düellolarda aranın açık olduğu kardeşlerinle yüzleş.
At Fate’s End, sevdiklerinle savaştığın bir aksiyon-macera oyunudur. Hemlock klanının genç ama yetenekli varisi Shan olarak dillere destan İlahi Kılıç Aesus'u kuşan. Yemyeşil, el emeği göz nuru fantastik bir dünyayı keşfet. Diyarın kötü mahluklarını yen, karmaşık hikâye bulmacalarını çöz, acı gerçekleri açığa çıkar. Çarpıcı ama bir o kadar da duygusal düellolarda aranın açık olduğu kardeşlerinle yüzleşip sonunda ailenin kaderini belirlemek için hem savaş yeteneklerini hem de zekânı keskinleştir.
Eleştirmenlerden tam puan almış Spiritfarer'ın ekibinin geliştirdiği At Fate’s End, dolu dolu ve sezgisel bir aksiyon tarzını zengin ve derin bir hikâyeyle harmanlıyor. Kılıçların çarpıştığı ve ailevi yaraların derinlerde saklı olduğu bu dünyada, kardeşler arasındaki karmaşık bağlar açığa çıkıyor.