Atomfall: Podstawowy pakiet zaopatrzenia
Zapasy w strefie kwarantanny są mocno ograniczone. Zwiększ swoje szanse na przeżycie dzięki dodatkowym przedmiotom do znalezienia, w tym wyjątkowej broni do walki wręcz, która pomoże ci w brutalnych, bezpośrednich starciach.