Atomfall: Temel Tedarik Paketi
Karantina bölgesinde erzak azdır. Yakın mesafeli çatışmalarda sana yardımcı olacak özel bir yakın dövüş silahı da dahil olmak üzere bulabileceğin ek eşyalarla hayatta kalma şansını artır.