Atomfall: Story Expansion Pack Wicked Isle
Dikelilingi oleh air yang keruh dan berbahaya, terletaknya sebuah pulau yang jahat… sebuah wilayah baharu yang misteri untuk diterokai, terletak di luar pantai Cumberland. Orang ramai berkata terdapat kampung nelayan lama yang menyeramkan di sini tetapi orang tempatan tidak pernah melihat sesiapa pun yang berasal dari sana setelah bertahun-tahun.