Atomfall: Fabularny pakiet rozszerzający Wicked Isle
W otoczeniu mętnych i zdradliwych wód leży nikczemna wyspa… tajemniczy nowy region położony u wybrzeży Cumberland czeka na odkrycie. Mawiają, że kiedyś była tam przerażająca stara wioska rybacka, ale miejscowi od lat nie widzieli nikogo z tamtej okolicy.