Atomfall: Wicked Isle (Hikâye Genişletme Paketi)
Bulutlu ve tehlikeli sularla çevrili şeytani bir ada… Cumberland kıyılarının hemen açığında keşfedilecek yeni ve gizemli bir bölge. Derler ki orada ürkütücü, eski bir balıkçı köyü varmış; ama yıllardır oradan kimseyi gören olmamış.