Atrio: The Dark Wild
Automatyzacja w walce o przetrwanie. Zmuś naturę, by ci służyła, chwytając zabójcze stworzenia i eksploatując nieprzyjazny, spowity ciągłym mrokiem świat. Czy przeżyjesz dość długo, by na nowo zapalić światła?
Zmuś naturę, by ci służyła, chwytając zabójcze stworzenia i eksploatując nieprzyjazny, spowity ciągłym mrokiem świat. Buduj, automatyzuj i optymalizuj swoje maszyny, aby zasilać swoją bazę, ale przygotuj się do opuszczenia bezpiecznego światła. Stworzenia mroku są niezbędne, by działała twoja linia produkcyjna: popychacze (Pushbacks) dzielą twoje zasoby, Tornatoad będą zbierać twoje plony, a dzikie pszczoły będą zapylać twoje rośliny – o ile nie skradniesz im miodu. To tylko niektóre z istot, które napotkasz w tym dziwacznym środowisku. Baza musi przetrwać za wszelką cenę.