Auto Drive DEMO
In this demo version you get the chance to race across two tracks in the regions Sand Desert and Green Hills. Your opponents will make it difficult for you to get your vehicle to the finish line in one piece. Do you prove your skills by overtaking carefully or do you simply shoot other cars out of the way?