AutoCraft
AutoCraft er et komplet køretøjsdesignprogram til Windows, skabt til skabere, der ønsker fuld kontrol over de tekniske og visuelle aspekter af specialbyggede biler. Uanset om du er entusiast, designer eller blot nysgerrig på bilteknik, giver AutoCraft dig værktøjerne til at forvandle idéer til virtuelle maskiner – fra drivlinjekonfiguration til affjedringsgeometri, motoropsætning og karrosseridesign.
Perfekt til fans af simulation og sandkasse-spil, og ideel til dem, der ønsker at bringe deres kreationer ind i spil som BeamNG.drive via vores eksterne konverteringstjeneste.
🧠 Realistisk køredynamik – Simulér og justér styring, vægtfordeling og køreegenskaber.
📏 Finjustér teknikken – Placér motorer, justér vægtbalancen og definér hjulspecifikationer.
🧰 Ingen kodning nødvendig – Fokuser på designet med en intuitiv brugerflade, der forenkler tekniske opsætninger.