AutoCraft
AutoCraft is a comprehensive vehicle design application for Windows, built for creators who want full control over the technical and visual aspects of custom vehicles. Whether you're an enthusiast, designer, or simply curious about automotive engineering, AutoCraft gives you the tools to turn ideas into virtual machines—from drivetrain layout to suspension geometry, engine setup, and body design.
Perfect for simulation and sandbox fans, AutoCraft is also ideal for those looking to bring their creations into games like BeamNG.drive via our external conversion service.
⚙️ Design Every Component – Customize drivetrain layouts, engines, suspension types, and geometry.
🧠 Realistic Vehicle Dynamics – Simulate and tweak handling, weight distribution, and behavior.
🛠 Detailed 3D Body Design – Shape and refine vehicle exteriors to match your vision.
📏 Fine-Tune Engineering – Place engines, adjust weight balance, and define wheel specs.
🎮 Export for Gameplay – Use our website to convert your designs for BeamNG.drive and experience them in-game.