Automachef
Mutfaklar tasarladığın, makineleri programladığın ve dâhiyane fikirlerinin hayata geçtiğini izlediğin bir kaynak yönetim bulmaca oyunu olan Automachef'e hoş geldin! Geleceğin mutfaklarını inşa etme zamanı geldi!
Mekân, kaynak yönetimi ve senaryo ile ilgili karmaşık bulmacaları çözerken iyi düşün! Yeterince hot dog yok mu? Bir yolunu bulacaksın! Mutfakta yangın mı çıktı? Senin gibi zeki bir insan için hiç sorun değil!
Umutsuzca yanlış yönlendirilmiş insan kahramanımız Robert Person tarafından bolca yapılan espriler. Kendisi kesinlikle bir insan. Daha fazla soru sorma.