Kontynuuj przygodę na Pandorze w rozszerzeniu Z Popiołów inspirowanym filmem Avatar: Ogień i popiół.
Powróć na Pandorę jako So'lek, wojownik nękany przez cienie przeszłości. Gdy próbował znaleźć wewnętrzny spokój, jego świat ponownie legł w gruzach. Teraz musi stanąć do walki z nowym, przerażającym wrogiem, by ocalić swoją rodzinę – Sarentu.
Stań twarzą w twarz z klanem Popielnych – bezlitosnymi Na'vi, którzy pragną zawładnąć Pandorą. Zmierz się z nowym zagrożeniem w ulepszonych bitwach i w epickich walkach z bossami. Członkowie klanu Popielnych wykorzystują w walce o dominację wiedzę o mocnych stronach i słabościach Na'vi.
Odkryj chaos, który zapanował w lesie Kinglor. Wzmocnione siły ZPZ i horda wojowników z klanu Popielnych zmieniły ten kwitnący niegdyś region w płonące piekło.