Continue your Pandora adventure in the From the Ashes expansion, inspired by the new Avatar: Fire and Ash film, with the Jake Sully Toruk Makto Starter Pack. Includes a unique character cosmetic, a unique weapon skin, and 4,000 tokens to unlock new gear, weapons, and more!
Face new enemies as So’lek, in a ravaged Western Frontier, with revamped combat, improved banshee mechanics, and epic boss fights against the RDA and the Ash clan.