Kontynuuj przygodę na Pandorze w rozszerzeniu Z Popiołów inspirowanym filmem Avatar: Ogień i popiół, ciesząc się Pakietem startowym „Jake Sully – Toruk Makto”. Zawiera unikalną modyfikację postaci, wyjątkową skórkę broni i 4000 żetonów umożliwiających odblokowanie nowego sprzętu, broni i nie tylko!