Yeni Avatar: Ateş ve Kül filminden ilham alan Küllerinden Doğan genişlemesinde Pandora maceranıza Jake Sully Toruk Makto Başlangıç Paketi ile devam edin. Benzersiz bir karakter kozmetiği, özgün bir silah kaplaması ve yeni ekipmanlar, silahlar ve daha fazlasını açmanız için 4.000 jeton içerir!