Avatar: Frontiers of Pandora Season Pass
A mysterious shadow looms in the sky, threatening the Na’vi clans below who are celebrating at their great festival of games. Face the RDA and protect the unity of the clans.
Engage in epic aerial combat on your banshee to uncover the secrets of this new canyon region and restore the peace before it’s too late!
Infiltrate a highly secured RDA military base and hack their classified data to sabotage them from the inside.