Pakiet startowy „Dolina Mo'ary” zawiera trzy różnorodne wzory ubarwienia dla ikrana zainspirowane zmorami z Doliny Mo'ary i 3250 żetonów umożliwiających odblokowanie nowego sprzętu, broni i nie tylko!
Kontynuuj przygodę na Pandorze w rozszerzeniu Z Popiołów inspirowanym nadchodzącym filmem Avatar: Ogień i popiół, wraz z Pakietem startowym „Dolina Mo'ary”. Pakiet zawiera trzy różnorodne wzory ubarwienia zmory zainspirowane doliną Mo'ary w Pandora – The World of Avatar, niezwykle dopracowanej krainie w Disney's Animal Kingdom, umożliwiające personalizację ikrana oraz 3250 żetonów umożliwiających odblokowanie nowego sprzętu, broni i nie tylko, dzięki którym jeszcze bardziej zanurzysz się w świecie Zachodnich Rubieży.