Yakında çıkacak olan Avatar: Ateş ve Kül filminden ilham alan Küllerinden Doğan genişlemesinde, Mo’ara Vadisi Başlangıç Paketi ile Pandora maceranıza devam edin. Bu paket, Disney's Animal Kingdom içindeki zengin temalı bir diyar olan Pandora – The World of Avatar'daki Mo’ara Vadisi'nden ilham alan üç özgün renk deseni sunar. Bu sayede ikranınızı özelleştirebilir, ayrıca Batı Sınırı'na daha derinden daldıkça yeni ekipmanlar, silahlar ve daha fazlasını açmak için 3.250 jetona sahip olursunuz.