Aven Colony – Ścieżka dźwiękowa
Ścieżkę dźwiękową do Aven Colony skomponował Alexander Brandon z Funky Rustic w Austin w Teksasie. Alex opracowywał dźwięk w wielu grach, między innymi komponował muzykę do takich hitów jak Unreal czy Deus Ex.
Ścieżkę dźwiękową Aven Colony stworzono tak, aby płynnie łączyła motywy „naturalne” kolonii na wczesnych etapach rozwoju z motywami „triumfalnymi” dużych, rozkwitających kolonii oraz motywami „zagrożenia” w przypadku niebezpieczeństwa.