Aven Colony - Oyun Müzikleri
Aven Colony oyun müzikleri, Austin, Teksas'taki Funky Rustic'ten Alexander Brandon tarafından bestelenmiştir. Alex, "Unreal" ve "Deus Ex" gibi hit şarkılar için müzik bestesi dâhil olmak üzere, birçok şarkı için ses tasarımı yapmıştır.
Aven Colony oyun müzikleri, "çevresel" temaları erken dönem koloniler, "şeref" temalarını büyük, gelişen koloniler ve "tehlike" temalarını başı belada olan koloniler ile harmanlamak için benzersiz olarak tasarlanmıştır.