Aven Colony – The Cerulean Vale
Odkryj pozostałości dawnego dna oceanu, błękitnego od drobin mikrokryształów azurytu.
Wytwarzaj ogromne ilości energii elektrycznej, wykorzystując najbogatsze złoża Zorium na Aven Prime.