Aven Colony
Odkryj Aven Prime, odległą o lata świetlne od Ziemi obcą planetę, pokrytą pustyniami, tundrami i puszczami. W Aven Colony dowodzisz pierwszą kolonią ludzi poza Układem Słonecznym. Rozbudowujesz małe przyczółki w olbrzymie, tętniące życiem metropolie, stawiając czoła wyzwaniom związanym z osadnictwem w nowym świecie.
Buduj infrastrukturę kolonii, dbaj o dobrobyt obywateli, zarządzaj surowcami, zapewniając dostatek kolonii położonej w surowych, często niebezpiecznych realiach egzotycznego świata Aven Prime.
POZNAJ AUTOCHTONÓW: Zmierz się z wachlarzem obcych form życia, takich jak olbrzymie czerwie pustyni, spory zabójczej plagi oraz podstępna infekcja grzybicza znana jako „The Creep”.
NADZORUJ SWOICH KOLONISTÓW: Osiedlanie się w nowym świecie bywa stresujące. Obejmując funkcję gubernatora kolonii, często musisz pracować w nadgodzinach, żeby pomóc kolonistom w nowym środowisku. Korzystaj z 12 trybów „nakładki”, w których łatwiej jest zarządzać poszczególnymi aspektami kolonii: uprawami, obywatelami, zadowoleniem, przestępczością, jakością powietrza, elektrycznością, zatrudnieniem, surowcami, transportem, infrastrukturą, dronami i wodą. Zdobądź poważanie swoich kolonistów i awansuj z gubernatora kolonii na prezydenta ekspedycji!
POZNAJ PRZESZŁOŚĆ: Świat Aven Prime skrywa wiele tajemnic. Podczas pełnej kampanii dla jednego gracza odkryjesz niektóre z wielu sekretów tego nowego wspaniałego świata.
SYSTEM EKSPEDYCJI: Wysyłaj doborową załogę pionierów, aby eksplorowała ruiny obcej planety, zabezpieczała artefakty, naprawiała zepsute statki i ratowała zaginionych poszukiwaczy. Zmagaj się z plagami i sporami, odpierając przy tym ataki innych frakcji, rebeliantów i pozostawionych na Aven Prime robotycznych obrońców, którzy zagrażają Twojej nowej cywilizacji.
PRZYGOTUJ SIĘ NA ZIMĘ: W pełni działający cykl dni i nocy oraz pór roku. Zimą Aven Prime skuwa lód. W gospodarstwach nie rośnie wówczas żywność, a ogniwa solarne wytwarzają o wiele mniej prądu. Weź to pod uwagę, aby przetrwać w tym surowym klimacie!