Aven Colony
Dünyadan çok uzakta, çöller, tundralar ve ormanlardan oluşan yabancı bir gezegen olan Aven Prime'ı keşfet. Aven Colony'de, insanlığın güneş sistemi dışındaki ilk yerleşiminin yöneticisi olacaksın. Yeni bir dünyaya yerleşmenin zorluklarının üstesinden gelirken küçük kolonilerini inşa edip genişleterek devasa, büyüyen şehirlere dönüştür.
Koloninin altyapısını oluştur, vatandaşlarının sağlığı ile ilgilen, kaynaklarını yönet ve Aven Prime'ın egzotik dünyasının çetin ve çoğu zaman tehlikeli koşulları altında kolonini refah bir geleceğe taşı.
YERLİLERLE TANIŞ: Dev kumkurtları, ölümcül salgın hastalık sporları ve "The Creep" olarak bilinen korkunç bir mantar enfeksiyonu da dâhil olmak üzere çeşitli uzaylı yaşam formlarıyla karşılaş.
KOLONİ ÜYELERİNİ YÖNET: Yeni bir dünyaya yerleşmek stresli olabilir. Yeni bir Koloni Valisi olarak, koloni üyelerinin bu yeni çevreyle başa çıkmalarına yardımcı olmak için fazla mesai yapman gerekecek. 12 farklı "katman" modunu kullanarak koloninin Mahsuller, Vatandaşlar, Mutluluk, Suç, Hava, Elektrik, İstihdam, Kaynaklar, Ulaşım, Yapılar, Dronlar ve Su gibi unsurlarını yönetebilirsin. Koloni üyelerinin saygısını kazan ve Koloni Valisinden, Keşif Başkanı rütbesine yüksel!
GEÇMİŞİ KEŞFET: Aven Prime dünyası sırlarla dolu. Tek oyunculu hikâyenin tamamını oyna ve bu cesur yeni dünyanın birçok sırrını açığa çıkaran öykünün bir parçası ol.
KEŞİF SİSTEMİ: Son derece becerikli öncülerden oluşan ekibini uzaylı harabelerini keşfetme, eserleri kurtarma, kaza yapan gemileri onarma ve kayıp kaşifleri bulma görevlerine gönder. Yeni uygarlığını tehdit eden bozguncu grupları, isyancıları ve Aven Prime'ın diğer robot muhafızlarını savuşturmaya çalışırken salgın hastalıkla ve korkunç spor yuvalarıyla başa çıkmaya hazır ol.
KIŞA HAZIRLAN: Tamamen işlevsel bir gündüz/gece ve mevsim döngüsü. Kış aylarında Aven Prime tamamen buz tutar; çiftliklerde mahsul yetişmez ve güneş panelleri çok daha az elektrik üretir. Bu sert iklimde hayatta kalmak için gerekli önlemleri al!