AWAKEN - Astral Blade Demo
Stwórz własną historię w świecie tej mrocznej baśni. Wyrusz wraz z Tanią ku tajemniczym pradawnym ruinom, aby odkryć jej pochodzenie i przeznaczenie. Czy istnieje choć cień szansy na przetrwanie w tym mrocznym i strasznym miejscu?