Axiom Verge
Zdobywaj liczne bronie, przedmioty i umiejętności, pozwalające na różnorodne, unikatowe zachowania i zastosowania. Trzeba będzie wykazać się sprytem, aby je wszystkie odnaleźć.
Walcz z dziwnymi biomechanicznymi konstruktami, śmiercionośnymi skutkami starożytnej wojny oraz demonami lęgnącymi się w Twojej duszy.
Na końcu złam samą grę, wykorzystując błędy do niszczenia wrogów i rozwiązywania zagadek w otoczeniu.