Axiom Verge
Bir bilim adamı, bir laboratuvar kazasının ardından gizemli ve yabancı bir dünyada uyanır. Burası uzak bir gezegen midir? Uzak gelecek mi? Yoksa karmaşık bir sanal gerçeklik bilgisayar simülasyonu mu?
Kendine özgü davranışları ve kullanımları olan binlerce silah, eşya ve yetenek keşfedin. Hepsini bulmak için zekânızı kullanmanız gerekecek.
Hayvan görünümlü tuhaf yapılar, eski bir savaşın ölümcül yansımaları ve kendi ruhunuzun şeytanlarıyla savaşın.