Aztez
Aztek İmparatorluğu'nda geçen, vahşi derecede tatminkâr ve ilerlemeli bir savaş. Sıra tabanlı meta oyunda savaşlarını seç.
İlerlemeli ve sıra tabanlı strateji türlerini eşsiz bir şekilde bir araya getiren Aztez, Aztek İmparatorluğu dünyasında geçmektedir. Aztez'ini (seçkin yakın dövüşçüler) meta oyunda konuşlandır ve imparatorluğun kaderini etkileyen, son derece teknik bir gerçek zamanlı savaş etkinliğinin tadını çıkar.
Her oynayışta değişen, birçok kez tekrarlanabilen Mücadele oyunu. Her oyunda farklı etkinlikler, eserler ve savaşlar seni bekliyor. - Devasa İmparatorluk şehirlerini, büyüleyici doğal güzellikleri ve hatta Aztek yer altı dünyasını deneyimle!
Kurban et, muazzam kombolar yap ve Aztek tanrılarını çağır. - 8 farklı silahı kullanarak tarihi savaşçılara ve mitolojik düşmanlara karşı savaş. - 70 görünüm ögesini bul ve kullan. - Büyük arenada saf bir savaş deneyiminin tadını çıkar!