Tails Noir: Artifact Edition
Tails Noir: Artifact Edition is crammed full of diverse additions that help flesh out the varied and complex world of Vancouver and build around Howard’s journey.
Featuring the base game and the accompanying soundtrack, the ‘Artifact Edition’ also includes the ‘Words DLC’, which features a script for Tails Noir that allows you to take a peek at the development process and what it takes to plan out a narrative game.