Tails Noir: Artifact Edition
Tails Noir: Artifact Edition, çeşitli ve karmaşık Vancouver dünyasına ayrıntı katmaya ve Howard'ın yolculuğunu zenginleştirmeye yardımcı olacak birçok eklenti içerir.
Temel oyunu ve oyun müziklerini içeren "Artifact Edition" aynı zamanda geliştirme sürecine ve anlatım odaklı bir oyunun planlanması için gerekenlere göz atmana olanak tanıyan Tails Noir'ın senaryosunu barındıran "Words DLC"sini sunar.