Tails Noir: Orijinal Oyun Müzikleri
Triphop ve doom jazz enstrümanlarının inanılmaz bir karışımını içeren bu çağrışımsal parçalar, Tails Noir'ın karakterlerinin hikâyelerini ve distopik Vancouver, BC'de geçen serüvenlerini dolaylı yoldan yeniden yaşamana olanak tanıyacak.
Hem oyun hem de oyun müziklerinin jazz esintili tonları, Danshin'in avlusunda tesadüfen bir rakunla karşılaştığı bir andan ilham aldı. Sopalar ve ev eşyalarıyla bir türlü korkutulamayan bu ziyaretçi en sonunda yüksek sesle çalınan bir trompet sayesinde oradan uzaklaşmıştı.
Danshin Tails Noir Orijinal Oyun Müziklerini bestelemeye ve denemelerini internette paylaşmaya başladıktan sonra, ünlü deneysel sanatçı Arooj Aftab ona ulaşarak besteci ve vokalist olarak iş birliği yapmayı teklif etti.