Tails Noir: Words DLC
Dodatek Words DLC zawiera scenariusz Tails Noir pozwalający zobaczyć, jak wyglądała praca nad tytułem i jak powstaje gra fabularna.
Na przestrzeni niemal pięciu lat twórczej pracy scenariusz nieustannie się zmieniał – to nieocenione źródło informacji i inspiracji dla każdego zainteresowanego grami kładącymi nacisk na fabułę.