Tails Noir: Words DLC
Words DLC, geliştirme sürecine ve anlatım odaklı bir oyunun planlanması için gerekenlere göz atmana olanak tanıyan Tails Noir'ın senaryosunu içerir.
Doküman; seviye tasarımı doğrultusunu, yazım doğrultusunu, olay örgüsü özetini, bulmaca tasarımını ve geliştirme ekibinin deneyimi oluşturmak için kullandığı Şehir haritasını ana hatlarıyla belirtiyor.