Backpack Hero
Backpack Hero to świeże spojrzenie na standardowy roguelike z budową talii. Nie chodzi o to, jakie zbierzesz przedmioty, ale jak zaaranżujesz je w swoim plecaku! Ich rozmieszczenie ma ogromny wpływ na to, jak działają. Znajdź dla nich jak najlepsze ułożenie, aby zwiększyć ich moc!
Kiedy nie nadstawiasz karku walcząc w lochach, dobrze wykorzystaj zebrane zasoby i odbuduj swoje rodzinne miasteczko – Haversack Hill! Zmień je w urocze i kwitnące miejsce, aby przyciągnąć nowych mieszkańców. Kupuj i sprzedawaj przedmioty, przeprowadzaj badania, odblokuj nowych bohaterów, wyzwania i zadania. Stwórz idealne miasteczko, przywróć spokój w krainie Orderii i ocal zwierzęta, które tam mieszkają!