Backrooms Bodycam
Backrooms Bodycam to realistyczna strzelanka z perspektywy pierwszej osoby osadzona w uniwersum Backrooms. Musisz przejść przez kilka poziomów Backstage, Twoim jedynym zadaniem jest przetrwać i dotrzeć do wyjścia. Znajdź broń, która pomoże ci stawić czoła agresywnym jednostkom, bo na pewno spróbują cię złapać.
W labiryntach Backstage możesz znaleźć karabin szturmowy, strzelbę, pistolet i granaty. Możesz także skorzystać z menu modyfikacji broni, aby dodać do niej celownik laserowy ułatwiający strzelanie lub latarkę, która pomoże ci poruszać się w ciemnościach.
Odkryj tajemnicze przestrzenie liminalne, które nie mają żadnego celu w naszym świecie. Gra zawiera poziomy: The Lobby, Pipes Dreams, Sublimity, Abandoned, Level ! (URUCHOMIĆ). Czy dasz radę tu przetrwać?
W tej grze wszystko zobaczysz z punktu widzenia kamery zainstalowanej na Twojej postaci. Grafika, dźwięki, efekty wizualne i animacje postaci są wykonane tak blisko oryginału „Found Footage” z Backrooms, jak to tylko możliwe. Gra jest w istocie wciągającym symulatorem – interaktywną wycieczką po świecie, który dzieje się za kulisami.