Backrooms: Eight Levels
Oyun size sarı odalar, sonsuz karanlık koridorlar, terk edilmiş ofisler ve diğer tehlikeli yerlerden oluşan kafa karıştırıcı bir labirentte bir yolculuk sunuyor Backrooms. Var olduğuna inanması zor alanları keşfetmeniz gerekecek. Kimin ve neden böyle bir şey inşa etmiş olabileceğini söylemek zor. Keşfetmeniz için sekiz farklı seviye mevcut. Bu öteki dünyanın her seviyesi tehlikelerle dolu ve kendinizi hangi gerçeküstü yerde bulursanız bulun, tek bir amacınız var - hayatta kalmak ve bir çıkış yolu bulmak.
Backrooms. dikkatli olmanız gerekir. Burada sadece bir misafir olduğunuzu ve buranın sakinlerini kesinlikle rahatsız etmemeniz gerektiğini unutmayın. Kulisin derinliklerine indikçe, daha ürpertici tehlikeler karşınıza çıkacaktır.
Grafikler, sesler, post efektleri, karakter ve varlık animasyonları orijinal Backrooms Found Footage videolarına mümkün olduğunca yakın. Tüm bu görsel çözümler kulislerde gerçekçi bir yolculuk atmosferi yaratıyor.