Backrooms Hide And Seek
Gra zaprasza Cię w podróż przez splątany labirynt żółtych pokoi, nocnych przedmieść, opuszczonych biur i innych niebezpiecznych miejsc za kulisami. Masz tylko jeden cel - znaleźć 10 obrazków, aby przejść do następnego poziomu.
Pod względem rozgrywki jest to klasyczny niezależny horror. Musisz znaleźć dziesięć obrazków w ograniczonym czasie. Jeśli nie zdążysz na czas, pojawią się niebezpieczne istoty i będziesz musiał znaleźć bezpieczne miejsce, w którym przeczekasz, aż odejdą. Następnie będziesz mieć możliwość ponownego kontynuowania wyszukiwania.