Baldur's Gate: Siege of Dragonspear Soundtrack
Experience twenty-one stirring themes composed by Sam Hulick for Siege of Dragonspear, the thrilling expansion to Baldur's Gate: Enhanced Edition.
All music is provided in both MP3 (320kbit) and lossless FLAC format for your listening pleasure.