Baldur's Gate: Siege of Dragonspear — ścieżka dźwiękowa
Poznaj 21 poruszających motywów muzycznych skomponowanych przez Sama Hulicka do Siege of Dragonspear, ekscytującego rozszerzenia do Baldur's Gate: Enhanced Edition.