Baldur's Gate: Siege of Dragonspear Oyun Müzikleri
Baldur's Gate: Enhanced Edition'ın heyecan verici genişletmesi Siege of Dragonspear için Sam Hulick tarafından bestelenen yirmi bir heyecanlandırıcı tema müziğini keşfet.