Baldur's Gate II: Enhanced Edition Soundtrack
Experience the unforgettable original soundtracks for Baldur's Gate II and Throne of Bhaal composed by Michael Hoenig, Inon Zur, and Howard Drossin, including 15 new tracks by Sam Hulick.
Michael Hoenig is an emmy-nominated composer who has written music for dozens of science fiction and horror films, including The Blob (1988).
Inon Zur is an award-winning composer of orchestral scores for video games, movies and television. In 2009, he won a Hollywood Music in Media Award for his work on the Dragon Age: Origins soundtrack.
Howard Drossin is a renowned composer for video games, film and television. Credits include work on the Sonic the Hedgehog franchise, and film scores for Director Spike Lee.
The Baldur's Gate II: Enhanced Edition Official Soundtrack includes 34 tracks that were not previously released with the original game— plus 15 brand new tracks composed by Sam Hulick for the Enhanced Edition.
All 82 tracks (Including 34 that have previously never been released) are provided in both MP3 and lossless FLAC format, for your listening pleasure.