Baldur's Gate II: Enhanced Edition – ścieżka dźwiękowa
Michael Hoenig jest nominowanym do nagrody Emmy kompozytorem, który napisał muzykę do kilkudziesięciu filmów science fiction i horrorów, w tym do filmu Plazma (1988).
Inon Zur jest wielokrotnie nagradzanym kompozytorem muzyki orkiestrowej do gier komputerowych, filmów i telewizji. W 2009 roku zdobył nagrodę Hollywood Music in Media Award za pracę nad ścieżką dźwiękową do Dragon Age: Origins.
Howard Drossin jest uznanym kompozytorem gier komputerowych, filmu i telewizji. W swoim dorobku ma m.in. pracę nad serią Sonic the Hedgehog oraz muzykę filmową dla reżysera Spike'a Lee.
Baldur's Gate II: Enhanced Edition Official Soundtrack zawiera 34 utwory, które nie zostały wydane z oryginalną grą, a także 15 zupełnie nowych utworów skomponowanych przez Sama Hulicka na potrzeby wersji Enhanced Edition.
Wszystkie 82 utwory (w tym 34, które nigdy wcześniej nie zostały wydane) są dostępne zarówno w formacie MP3, jak i bezstratnym formacie FLAC, aby ich słuchanie było jeszcze przyjemniejsze.