Baldur's Gate II: Enhanced Edition Oyun Müzikleri
Michael Hoenig, Inon Zur ve Howard Drossin tarafından bestelenen ve Sam Hulick'in 15 yeni parçasının da bulunduğu Baldur's Gate II ve Throne of Bhaal için yapılan unutulmaz orijinal müzikleri deneyimle.
Michael Hoenig, The Blob (1988) da dâhil olmak üzere onlarca bilim kurgu ve korku filmi için müzik yapmış Emmy adayı bir bestecidir.
Inon Zur; video oyunları, filmler ve televizyon için orkestral müzikler besteleyen ödüllü bir bestecidir. 2009'da, Dragon Age: Origins oyun müzikleri çalışmasıyla Hollywood Medya Müzik Ödülü kazandı.
Howard Drossin; video oyunları, film ve televizyon müzikleriyle ünlü bir bestecidir. Dâhil olduğu yapımlar arasında Sonic the Hedgehog serisi ve Yönetmen Spike Lee'nin film müzikleri yer alıyor.
Baldur's Gate II: Enhanced Edition Official Soundtrack içinde orijinal oyunla daha önce piyasaya sürülmemiş 34 parçanın yanı sıra Enhanced Edition için Sam Hulick tarafından bestelenen 15 yeni parça bulunuyor.
82 parçanın her biri (daha önce piyasaya sürülmemiş 34 parça dâhil), dinleme zevkini yaşaman için hem MP3 hem kayıpsız FLAC formatında sunuluyor.