Baldur's Gate: Faces of Good and Evil
Personalizuj wygląd i styl sześcioma nowymi portretami postaci wykonanymi przez słynnego ilustratora i artysty konceptualnego Kierana Yannera. Zbierz drużynę nowych graczy i ruszaj naprzód do Faerûn!