Baldur's Gate: Siege of Dragonspear
Explore a brand new chapter in the Baldur’s Gate Saga! Siege of Dragonspear is a full expansion to Baldur’s Gate: Enhanced Edition, with 25+ hours of adventure in the classic style of the original 90s RPG.
Siege of Dragonspear is a full expansion to Baldur's Gate: Enhanced Edition, adding a brand new storyline to the classic saga.
Explore events occurring between Baldur’s Gate and Baldur’s Gate II in this open-world RPG adventure!
Though Sarevok is slain and his plan for war averted, peace eludes the citizens of Baldur's Gate.
A charismatic warrior known as the Shining Lady leads a holy war ravaging the Sword Coast. Can the rumors be true—is she, like you, the child of a god?
“...hopefully this isn’t Beamdog’s last bit of Baldur’s Gate content, because they’ve done an incredible job.”
“...everything that a hardcore D&D fan could ask for, and a superb expansion of one of the most legendary franchises in all of roleplaying game history.”