Baldur's Gate: Siege of Dragonspear
Poznaj nowy rozdział sagi Baldur's Gate! Siege of Dragonspear to pełne rozszerzenie do Baldur's Gate: Enhanced Edition, zawierające ponad 25 godzin rozgrywki w klasycznym stylu oryginalnej RPG z lat 90.
Siege of Dragonspear to pełne rozszerzenie do Baldur's Gate: Enhanced Edition, uzupełniające tę klasyczną sagę o nową opowieść.
Poznaj wydarzenia, które miały miejsce między Baldur's Gate i Baldur's Gate II, w otwartym świecie przygodowej gry RPG!
Chociaż Sarevok został zgładzony, a jego plan wojenny udaremniony, pokój nie nastąpił dla mieszkańców Baldur's Gate.
Charyzmatyczna wojowniczka znana jako Shining Lady (Lśniąca Dama) prowadzi krucjatę, pustosząc Wybrzeże Mieczy. Czy plotki okażą się prawdziwe, a ona — dzieckiem boga?
„...miejmy nadzieję, że to nie ostatnia część zawartości Baldur's Gate od Beamdog, bo wykonują niesamowitą pracę”.
„...gra ma wszystko, o co mogliby prosić najwięksi fani D&D, oraz jest świetnym rozszerzeniem jednej z najbardziej legendarnych serii w historii RPG”.