Baldur's Gate: Siege of Dragonspear
Baldur's Gate Serisinde yepyeni bir bölümü keşfet! Baldur's Gate: Enhanced Edition için eksiksiz bir genişletme olan Siege of Dragonspear, orijinal 90'lar RYO'sunun klasik tarzında 25 saatten uzun bir macera sunar.
Baldur's Gate: Enhanced Edition için eksiksiz bir genişletme olan Siege of Dragonspear, klasik seriye yepyeni bir hikâye ekliyor.
Baldur's Gate ve Baldur's Gate II arasında yaşananları bu açık dünya RYO macerasında keşfet!
Sarevok katledilmiş ve savaş planları boşa çıkarılmış olsa da barış Baldur's Gate sakinlerinin elinden kayıp gidiyor.
Shining Lady olarak bilinen karizmatik bir savaşçı, Sword Coast'u harap edecek kutsal bir savaşa öncülük ediyor. Söylentiler doğru olabilir mi? O tanrının çocuğu olabilir mi?
"...umarız bu Beamdog'un son Baldur's Gate içeriği olmaz çünkü inanılmaz bir iş çıkarmışlar."
"...sıkı bir D&D hayranının isteyebileceği her şey var ve tüm rol yapma oyunu tarihinin en efsane markasına muazzam bir genişletme sunulmuş."