Baldur's Gate: Enhanced Edition Soundtrack
Experience the epic original soundtrack for Baldur's Gate composed by Michael Hoenig, plus seven new tracks by Sam Hulick composed for Baldur's Gate: Enhanced Edition.
Michael Hoenig is an emmy-nominated composer who has written music for dozens of science fiction and horror films, including The Blob (1988). He composed original music for the original Baldur’s Gate franchise, including music for Tales of the Sword Coast, and Baldur’s Gate II: Shadows of Amn.
All forty tracks are provided in both MP3 (320 kbit) and lossless FLAC format, for your listening pleasure.